Новоживотівський ЗДО (дит.садок) «Сонечко»
Оратівської селищної ради, Вінницької області

Про нас

Наш дошкільний начальний заклад "Сонечко" знаходиться в селі Новоживотів по вулиці Набережна 13. Свою роботу заклад відновив 01.05.2007 року. Його двері відчинилися для маленьких грайливих діток від до 2 до 6 років, в закладі функціонує старша та молодша різновікова група, також є 3-я віддалена різновікова група в селі Животівка.

В закладі працює 5 педагогічних працівників (4 з них із вищою освітою): завідувач (Катрага Ю.М.), вихователі: Мельник В.В., Вихованець Т.В., Любарська Н.В., Гнатюк Г.М.

Педагогічний колектив працює за програмою «Дитина», керуючись державними документами про дошкільну освіту та «Базовим компонентом». Колектив працює над такими завданнями:

1. Зміцнення психічного та фізичного здоров’я дошкільнят, забезпечення їхнього своєчасного та повноцінного фізичного розвитку.

2. Впровадження інноваційних технологій, навчання сучасних досягнень.

3. Підвищення ефективності і поліпшення змісту методичної роботи з кадрами.

4. Забезпечення оптимальних умов для реалізації фізичного та соціального розвитку особистості.

5. Екологічне виховання дошкільників, як виховання різнобічної і гармонійної особистості орієнтованої на відтворення екологічної культури засвоєння повного кола знань та оволодіння практичними вміннями.

6. Співпраця з батьками, використовуючи різноманітні форми роботи (батьківські збори, папки-пересувки, педради з участі батьків, виставки, суботники).

7. Вивчення та впровадження провідних ідей педагогічної спадщини О.В. Сухомлинського, продовжуючи розвивати особистість дитини і її творчого виявлення індивідуальності через пріоритет народної педагогіки.

Встановлення особистості починається в дошкільному віці з природного входження в духовний світ і традиційного життя рідного народу, в культуру нації як складову. Тому впродовж навчального року в дітей виховувались такі якості як чесність, сумлінність, охайність, доброзичливість, відповідальне ставлення до виконання трудових завдань та доручень; уміння доводити справу до кінця; доставати втіху від доброї роботи; бажання допомагати іншому; зацікавлення професіями дорослих; шанобливе ставлення до всього що вироблене людськими руками.

Велика увага приділялась навчально-методичному забезпеченню освітньо-виховної роботи дитячого садка та патріотичному вихованню.

Педагогічний колектив значну увагу приділяє вивченню рідної мови, формування мовленнєвої культури, навичок поведінки, мовленнєвого спілкування, мовній творчості, дітям необхідно володіти рідною мовою, вміти створювати нові словесні образи та взірці, передавати своє ставлення до них. А тому на заняттях з мовленнєвого розвитку вихователі використовують мовно-логічні завдання, дидактичні ігри та вправи.

Велику увагу вихователі приділяють виховання у дітей, інтересу до навколишнього середовища, прилучення до спільної з дорослими екологічно доцільної діяльності. Буваючи з дітьми на екскурсіях до річки, ставка, на поле, вихователі звертають увагу дітей на забруднення людьми навколишнього середовища, а тому  пед.колектив ставить завдання продовжувати працювати над «Екологічним вихованням дошкільнят». Через спілкування з дорослими у дітей проявляється інтерес до природи, до її пізнання. Самостійно діти рідко звертають увагу на об’єкти та явища неживої природи, рослинного і тваринного світу. Тому перед вихователем стоїть завдання допомогти дітям помітити і хмарки в небі, і землю під ногами, і траву, і камінці, - все що навколо, навчати і розуміти і пізнавати їх у грі, казці, практичній діяльності. Разом з тим, малятам потрібно прищеплювати не тільки розуміння належного ставлення до природи, але й і прагнення надавати посильну допомогу дорослим в опікувані природним середовищем та засуджувати негативні вчинки осіб які, завдають довкіллю шкоди. Екологічне виховання сприятиме тому, що неповторна природа довкілля викликатиме у малюків стійкий пізнавальний інтерес, здивування і захоплення красою, чарівністю розмаїттям навколишнього середовища.

Сьогодні основною турботою дорослих, має бути прояв максимальної людяності, захист дітей, забезпечення їхнього конституційного права на здоров’я і повноцінне життя.

Фізично здорова дитина – це здорова психіка, здорова духовність і достатній обсяг набутих знань.

«… турбота про здоров’я – це найважливіша праця вихователя. Від життєрадісності, бадьорості дітей залежить їхнє духовне життя, світогляд, розумовий розвиток, міцність знань, віра в свої сили». (В.О.Сухомлинський)

Також особливу увагу приділяємо фізичному вихованню та оздоровленню дітей. Для вирішення поставлених завдань є всі необхідні умови: функціонує спортивна зала, яка оснащена необхідним спортивним інвентарем, відповідно санітарно-гігієнічним і педагогічним нормам та вимогам техніки безпеки.

Завдання закладу спрямовані на створення сприятливих умов для повноцінного дошкільного дитинства, формування основ базової культури особистості, розвиток психічних і фізичних якостей, гуманних взаємин у дитячому колективі, підготовка дітей до життя в сучасному суспільстві.

Основним акцентом у освітньому процесі закладу є максимальна гуманізація педагогічного процесу, яка сприяє позитивному результату у засвоєнні дітьми знань, умінь навичок, у готовності до шкільного навчання дітей – випускників, відповідно до вимог Базового компонента дошкільної освіти, комплексної Освітньої програми для дітей від двох до шести років «Дитина».

Учасниками, помічниками всіх наших задумів та починань є батьки вихованців.

Зусиллями колективу дошкільного навчального закладу та батьків створено здоров’язберігаючий і освітній простір, який забезпечує атмосферу комфортного особистісного зростання малечі.

Логін: *

Пароль: *